Jak a proč si navodit hladinu Alfa

K tomuto tématu jsem dospěla díky své těžké životní situaci za poslední rok. Teď jsem za ni moc ráda, protože to beru jako dar, který mně pomohl na mé cestě. Hledala jsem dostupné prostředky k tomu, abych si uklidnila svůj extrémně velký strach a následný stres. To, co jsem v tu chvíli potřebovala nikdo nenabízel. Začala jsem sama tvořit meditace, které jsem právě potřebovala. Stav hladiny Alfy mi nejvíce vyhovoval a pomohl, protože nabízí neomezené možnosti představivosti a vizualizace až k jádru problému.

Jak pracuje náš mozek

Levá hemisféra mozku pracuje spíš jako muž, více logicky. Pracuje s analytickým myšlením, informacemi, detaily, konflikty, komunikací, materiálním světem a vnímá vnější fyzické smysly. Pravá hemisféra mozku je více jako žena. Pracuje bez omezení prostoru a času, s intuicí, duchovním světem, kreativitou, hudbou a uměním, vírou, vizualizací, vnímá pocity a vnitřní smysly.

Společnost nás vychovává používat více levou hemisféru. Proto ji používáme více a pravou minimálně.  Proto to, co opravdu cítíme, jde stranou. Podívejte se na děti, jak jsou kreativní, mají velkou představivost a cítění. Protože stále umí zapojovat pravou hemisféru a nachází se většinu dne v hladině Alfa.

jakaprocsinavodithladinualfaJe proto důležité, aby naše hemisféry byly v rovnováze. A to docílíme řízenou meditací.

Činnost mozku pracuje na principu výměny elektřiny. Mozkové buňky spolu komunikují elektrickými výboji a rychlost této aktivity jsou určité frekvence. Mozek pracuje na různých frekvencí vědomí, odvíjí se to od toho, co zrovna děláme. Jednotlivé hladiny vědomí mají tedy různou frekvenci.

Nalaďte se na správnou frekvenci

My lidé většinu dne trávíme v hladině Beta (14 a více Herz) – je to stav bdělosti. Tento stav je stavem vědomí, které se soustřeďuje na vnější svět, schopnost plně reagovat a vyvinou nějakou akci. Pro náš organismus má hladina Beta vysoký výdaj energie. Vyšší hodnoty dosahujeme při stresových vypětích (tréma, stres, strach, vysoké fyzické vypětí) nad 30 Hz. Charakterizujeme je jako stav Gamma – stav rozčilení.

Hladina Alfa (8 – 13 Herz) – je to stav uvolnění. V této hladině odpočíváme a nezabýváme se soustředěným myšlením. V této hladině máme schopnost si více pamatovat slova, myšlenky, obrazy než za běžné vědomé situace. Je vhodná k přeprogramování našeho podvědomí. V běžném životě si Alfu II – začínající relaxaci, můžeme navodit sami a to nic neděláním, čtením nebo vědomým odpočinkem.

Hlubší relaxaci a uvolnění Alfa I – dosahujeme před usnutím, těsně po probuzení a při uvolňování na záchodě. Znáte počítání od 100 do 1 před usnutím, tak to je přesně ono. Jen málokdo si ho ale dokáže plně uvědomit nebo ho praktikuje. Proto si tento stav většinou vědomě navozujeme meditací a je velmi žádaný k posílení a regenerování všech životních funkcí.

Hladina Théta (4 – 7 Hz) trans – stav představivosti, snění. Dostáváme se do ní při nejhlubším vědomí nebo spánku. Je to jediný způsob ke komunikaci s našim podvědomím. Vyzkoušeno a vřele doporučuji kamarádku Lucku, která se tímto zabývá. Já se i dozvěděla o minulých životech a vyčistila prostor, který jsem potřebovala.

Hladina Delta (0,5 -3 Hz) – spánek, počátek bezvědomí. Tento stav je v hlubokém bezesném spánku. Také při narkóze nebo když nevnímáme okolí – omdlíme.

Zázračná hladina Alfa

Já se více rozepíši o hladině Alfa, protože mě samotnou hodně zajímá, využívám ji sama ke svému zklidnění. Co se týče mých jakýchkoliv problémů, tak si tuto hladinu navodím meditací a najdu odpovědi. Sama jsem se naučila do ní dostat pomocí jednoho minutového momentu. Je to technika pro začátečníky, ale i pro pokročilé. Během minuty si hladinu Alfy navodíte kdekoliv a kdykoliv.

jakaprocsinavodithladinualfa1

Tento rok byl pro mě hodně limitující, co se týče mé soustředěnosti na práci. Prožívala jsem silný dlouhodobý strach od listopadu až do července (o kterém brzy napíši samostatný článek). Díky meditaci v hladině Alfa jsem dokázala tento strach přijmout za svůj. I když tam stále byl, už jsem se ho nebála.

Je to až neuvěřitelné, jak to na mě působí. Proto se snažím každý problém zpracovat do meditace, tak abych se dostala do stavu, do kterého potřebuji. Vědomě si měním své špatné stavy.  Dokážu je tak lépe přijmout a zpracovat. Meditací  jsem si navíc odpověděla na otázky, které jsem dlouhodobě řešila a nevěděla, jak se rozhodnout. Dostala jsem se do svého pravého vnitřního já.

V této hladině cokoliv co uložíte do duše, tak tam zůstane a zrealizuje se. Vaše rušivé myšlenky zmizí a vaše duše se otevře. Pro mě osobně má léčivý účinek okamžitého zklidnění a má obrovský neprozkoumaný potenciál k uzdravení čehokoliv. V hladině Alfa se také spojíme s podvědomím, s našimi sny, touhami, ale i strachy. Můžeme změnit naše zažité modely chování, situace a spojit se se svým skutečným já.

Stává se i to, že pokud věříte, můžete dokázat i číst myšlenky. Mně se to stává s dcerou, když jsem v hladině Alfa (meditaci zdarma jsem tvořila právě s ní na dětském hřišti) a ona sama je v hladině Alfa, tak vím, o co si třeba za chvíli řekne nebo co jí napadne nebo udělá.

Tento stav si také můžete navodit pozorováním západu slunce nebo noční hvězdné oblohy. Protože nekonečnost vesmíru a krása slunce tyto pocity vyvolává a přináší.

Dám vám jeden tip na únavu. A to krátký spánek v Alfa hladině. Je to spánek maximálně na 15 minut, při kterém neusnete úplně. Pokud byste usnuli déle než 20 minut, budete ještě více unavení než před tím. Můžete vyzkoušet tak, že si lehnete a do ruky si vezměte klíče. Ruku položte tak, aby se vám při usnutí otevřela dlaň a klíče spadly na zem, čímž vás probudí. Tímto si odpočinete a zároveň zklidníte. Můžete takto i programovat svou duši – vizualizovat.

Pokud jste nikdy nemeditovali vyzkoušejte moji meditaci zdarma k transformaci své mysli a ujasnění si svého já. Meditace je samozřejmě vhodná i pro vás, co běžně meditujete. Stahujte zde >>>.

Růžena Nekudová

Na základě jejího příběhu a příběhů druhých inspiruje lidi, jak zvládat těžké zkoušky v životě, jak se z nejčernější temnoty dostat na výslunní. Provází je zázračnou hladinou Alfa neboli stavem uvolnění, směřuje je k jádru jejich trápení a následně ke změně v novou příležitost. Vzdělává a učí o tom, co jsou to meditace, jak s nimi začít a jaký mají pro nás velký přínos. Vytváří přímo léčebné řízené meditace, které pomáhají lidem překonat velmi těžké chvíle. Věnuje se osobnímu rozvoji, duchovnu a vše nabyté předává lidem
Růžena je autorkou eBooku Nekopíruj kopie, jsi originál>> a transformačního prožitku Poznej svůj strach>> .
Spolupracuje také na projektu samostatný podnikatel>>, kde uplatňuje své technické schopnosti a pomáhá podnikatelům růst.
Její inspirativní příběh najdete tady >>

Komentáře