Pár vteřin po meditaci se často cítíte skvěle. Jste uvolnění, pozorní, víc přítomní, máte více vnitřní síly a energie (někdy to může být i naopak více smutní, ale to je u pokročilejší meditace na míru potřebám a řešení konkrétního problému). Máte všechno to, co nemáte, když nemeditujete.

Já si myslela, že když se takto cítím skvěle po pár minutách, tak to musí mít rychlé účinky. Každej den jsem si říkala, že se takto chci cítit už napořád a kdy to bude.  A chtěla jsem hned svůj vysněný život. Ale potom jsem zase rychle začala mít svoje černé myšlenky. Nebyla jsem přítomná a utíkala do budoucnosti.

Chvíli mi trvalo si uvědomit, že když čekám velké změny, nemůžu být stále přítomná po celou dobu.  Tak ale nemůžu být šťastná právě teď. Zjistila jsem, že namísto rychlého čekání obrovských životních změn, jsem více vědomá a šťastnější v situaci, ve které se zrovna nacházím.

Meditací docílíte být šťastní tady a teď. A díky tomu se můžete dočkat velkých změn v budoucnu.

Motivace je váš motor

Omezená mysl je omezená praxe, takže myslete ve velkém. Když meditujete, zjistíte, jak se cítíte lépe a pak už nedovedete přestat.

Zjistíte také, že to není jen o vás. Ale také o všech, kteří jsou kolem vás. O všech těch, které každý den potkáváte. Je to takový dominový efekt. Vy se cítíte lépe a to i vyzařujete a přenášíte na vašeho partnera, děti a přátele. Když si tohle uvědomíte, dáváte meditaci větší smysl významu a důležitosti.

Meditace nám dává nástroje, aby byl náš život lepší. Všechno je to o tom, co máme v hlavě. A vše, co si dokážeme představit, a v co dokážeme uvěřit, toho lze dosáhnout.